ZZL_6608_edited_edited.jpg

AmerykaÅ„ski Chiropraktyk we WrocÅ‚awiu

Nasza misja polega na pomocy pacjentom w prowadzeniu zdrowego i aktywnego trybu życia, aby mogli nadal żyć i robić to, co kochają najbardziej.

​

Å»ycie z bólem nie jest koniecznoÅ›ciÄ… dorosÅ‚oÅ›ci. Naszym celem jest umożliwienie naszym pacjentom osiÄ…gniÄ™cia ich celów w życiu, sporcie i pracy.

Co oferujemy

Chiropraktyka może ciÄ™ wydostać z bólu i pozwolić wrócić do robienia rzeczy, które sprawiajÄ… ci przyjemność.

Niezależnie od tego, czy to korekta, terapia manualna czy ćwiczenia rehabilitacyjne, gwarantujemy, że otrzymasz to, czego potrzebujesz, abyÅ› znów poczuÅ‚ siÄ™ jak najlepiej, pozwalajÄ…c ci robić to, co kochasz.

​

Nasi wykwalifikowani terapeuci masażu i terapeuci kraniosakralni pomagajÄ… poprawić Twoje zdrowie, redukujÄ…c napiÄ™cie w ciele i umyÅ›le, a nasi instruktorzy Pilates sprawiÄ…, że poczujesz siÄ™ silniejszy i bardziej zrównoważony niż kiedykolwiek wczeÅ›niej.

ZZL_6570.jpg
Uwolnij siÄ™ od kontuzji i bólu

Uwolnij siÄ™ od kontuzji i bólu. Mówi siÄ™, że ciaÅ‚o w ruchu pozostaje w ruchu, a ciaÅ‚o w spoczynku pozostaje w spoczynku. W spoczynku lub w ruchu, Twój styl życia wpÅ‚ywa na zdrowie i funkcjonowanie stawów. Chiropraktyka zapewnia opcjÄ™ bezpiecznÄ…, naturalnÄ… i wolnÄ… od narkotyków, identyfikujÄ…c, korygujÄ…c i zapobiegajÄ…c dysfunkcjom stawów, odgrywajÄ…c w ten sposób istotnÄ… rolÄ™ w utrzymaniu dobrego zdrowia - zrównoważonego, elastycznego i funkcjonujÄ…cego w najlepszym wydaniu

Skontaktuj siÄ™ z nami